poniedziałek, 15 czerwca 2015

Wielu ludzi nie wie jak sobie radzić z problemami. Myślą, że na tym świat się kończy, a wcale tak nie jest, życie cały czas rzuca nam kłody pod nogi. Przedstawię w punktach kilka rad jak można stawić czoła trudnej sytuacji.

1. Nie można korzystać z używek. Może się wydawać, że to pomaga, ale to nie prawda, gdyż na dłuższą metę szkodzi i wcale nie rozwiązuje problemu tylko go pogłębia.

2. Jak coś się dzieje warto poprosić kogoś o radę, czasami świeże spojrzenie może dużo wnieść do naszej sytuacji. Oczywiście musi to być osoba zaufana.

3. Dokładnie przeanalizujmy problem, na spokojnie. Nie ma sytuacji bez wyjścia.

4. Poróbmy coś co nas uspokoi. Najlepiej coś co lubimy. Może to dać nam nowy punkt widzenia.

To tylko moja subiektywna opinia, mam nadzieję, że się komuś przyda.

6 komentarzy:

  1. Ja mam przyjaciólkę, na którą zawsze mogę liczyć :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wpis. Miłego dnia i moc uścisków

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wpis. Miłego dnia i moc uścisków

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wpis. Miłego dnia i moc uścisków

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem korzystanie z używek też jest bez sensowne. Nigdy nie brałam, nie paliłam, bo wiem, że to nic nie da. Musimy w ciężkich chwilach znaleźć w swoje siłę, której nam potrzeba:)

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mądry wpis.. nie można się poddawać ! zawsze jest jakieś wyjście :)

    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń